Monday, March 28, 2011

BEYOND FOOD JUNCTION DETOXIFYING UNIT-ZHULIAN




BEYOND FOOD JUNCTION DETOXIFYING UNIT adalah satu sistem canggih yang berkuasa merawat makanan mentah dan peralatan harian anda melalui penggunaan aliran terkawal molekul ozon. Ia mempunyai kegunaan versatil yang membersih, meneutralkan, menulenkan dan menyahtoksik menggunakan tindakan kuasa ozon agar anda sekeluarga dapat menikmati makanan dan kehidupan yang lebih baik.


Dengan menggunakan BEYOND FOOD JUNCTION DETOXIFYING UNIT yang memiliki pelbagai ciri-ciri unik, anda dapat memastikan racun perosak, racun serangga, pengawet, antibiotik, dll pada bahan mentah yang akan dimasak telah disingkirkan. Bahkan patogen yang hadir pada peralatan dapur, sudu, garfu juga dapat direncatkan terlebih dahulu sebelum digunakan. Alangkah leganya kerana kini anda bukan sahaja dapat menghidangkan makanan yang lazat buat seisi keluarga bahkan anda lebih yakin kerana makanan tersebut adalah bersih dan menyihatkan! BEYOND FOOD JUNCTION DETOXIFYING UNIT didatangkan dengan jaminan produk 1 tahun.


 
Nak tahu lebih lanjut klik sini ZHULIAN.
HArga :- RM 1281.00 (tak termasuk penghantaran).
Saya juga mengalakkan anda join sistem kutu yang saya anjurkan untuk Food Junction ni, maklumlah harga kan agak mahal, kalu nak ajak kengkawan yang anda percaya lagi bagus, setakat ni saya ada 3 orang dah yang nak join (saya ler tu salah sorang tu....ahaks........sayer pun tak der lagi tu yang semangat nak cari ahli ni ahaks...ahaks....), harga akan dibahagi mengikut bilangan peserta, tempoh juga dikira mengikut bilangan peserta.
ps:- nant bila wat demo saya uploadkan gambo segala macam chemical yang wujud dalam makanan harian kita tu ek...sesama la kita nengok apa yang jadi..nengok gambo orang lain punya cam takut jer nak makan segala daging, ayam, ikan, kerang nge........ngeri sungguh...aduish cemana ni...duit lum cukup nak beli cash....ahaks......

No comments:

Post a Comment