Thursday, February 10, 2011

Mari-mari beli prelove




 PDI (girl) saiz 28 panjang lebih kurang 90cm la kot (tinggi saya 147cm jer....), kaki da alter - RM25 RM 15
..........da tak muat huhu....





EDWIN (man) Saiz 29-30, panjang lebih kurang 95cm la (tinggi hubby saya 152cm cute kan) - RM30 RM 20
...........dah lama dah x pakai seriously lawa sangat, sayang nak let go tapi apakan daya sob sob..........




BUM (man) Saiz 30, panjang lebih kurang 95cm la (tinggi hubby saya 152cm cute kan) - RM30 RM 20
...........dah lama dah x pakai seriously lawa sangat, sayang nak let go tapi apakan daya sob sob..........




BVLGARI (man) Saiz 33, panjang lebih kurang 95cm la (tinggi hubby saya 152cm cute kan) - RM30 RM 10

SELUAR DA ABIS BAJU LAK.....





Dress Scarlet - RM 6 RM 4


T-shirt  Cheetah - RM 5  RM 3


Cheetah girl - RM 6  RM 3



Cam Kurta kot, agak jarang sebab putih, juntai-juntaian kat tali tu satu da tanggal, kat sulam tu ade beads sikit, lawa sangat....tapi kain ni susah iron sikit payah nak lendik (susah nak hilangkan kedut) - RM10  RM 7





Kemeja DAPPER CLUB saiz M warna maroon, saya suke baju ni tapi hubby x suka,
sangat jarang pakai - RM15  RM12

LETTING GO EVERYTHING PROMO: BUY 4-5 PIECES FREE POSTAGE!!!!!!!
COME ON HURRY!!!!!!!!!! 



No comments:

Post a Comment